Ny blogg!

hejsan, hur mår ni då? själv så mår jag toppen! fixat klart bloggen. gjorde denna apropå att min förra youknowtommila inte fungerade. blogg.se är inte så bra eftersom inlägg kan raderas fast man inte gör något så man blir så arg att det inte kan va kvar så som man vill ha det! men ni som undrar så har jag haft 5 bloggar 4 som jag har bloggat på. 3 som inte fungerade så bra & 1 som jag har nu + så har jag en testblogg.
men jag har ju dock en annan blogg som jag har haft LÄÄNGE men den bloggar jag inte mycket på.
men nu ska jag kolla facebook. Puss! ♥


Kommentarer
Postat av: Lina ~

fin bild;)

kan inte du ha en frågestund? (:

det är så kul att få svar på frågor :p<3

2011-04-27 @ 13:58:52
URL: http://llinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0